بیماری پوستی پروانه ای چیست Secrets

Wiki Article

اگر تا پیش‌ از این از اهمیت تصمیم‌ها و کارهای جزئی خود اطلاع نداشتید، اینک به نقش آن‌ها در زندگی خود و سایرین پی بردید. اهمیت تئوری اثر پروانه‌ای در همین است؛ این‌ که ما را به آگاهی می‌رساند و موجب می‌شود بیشتر از گذشته به کارهای خود فکر کنیم و اگر عادت‌های نادرستی داریم، آن‌ها را ترک یا اصلاح کنیم.

اگر کودکی که غذای جامد می‌خورد دچار یبوست شد، باید آب بیشتر یا آب میوه رقیق شده به او خوراند و او را به خوردن میوه، به صورت پوره یا تکه تکه بسته به توانایی جویدن کودک، تشویق کرد. اما اگر کودک همچنان پس از ایجاد این تغییرها در رژیم غذایی از این بیماری رنج می‌برد، احتمالا پزشک ملین تجویز خواهد کرد.

مواد شوینده نفتی یا دیگر مواد مرطوب کننده ها را بر روی یک باند غیر چسبان پخش کنید (مپیلکس، تلفا، وازلین گاوز).

تاب‌آوری چیست و چگونه می‌توان برای زندگی بهتر آن را تقویت کرد

چنانچه در بخش سلامت نمناک گفته ایم یاد بگیرید که چطور باید از زخم ها مراقبت کنید و مواد غذایی خوب فراهم کنید، که برای visit here افراد با این بیماری ضروری است. 

همینطور تاول‌ها معمولاً بدون این که از خود جای زخم بر جای بگذارند، خوب می‌شوند.

گاهی شکم نوزاد بادکرده میشود. کودک معمولا دست هایش را گره میکند و پاهایش را که معمولا سرد میشود، متناوبا باز و بسته میکند.

سرطان پوست: نوجوانان و بزرگسالان مبتلا به نوع خاصی از بیماری پروانه‌ ای، در معرض خطر ابتلا به سرطان پوستی به نام سرطان سلول‌های سنگفرشی هستند.

این بیماری می‌تواند باعث درد، مشکل در بلع و غذا خوردن و فعالیت شود. تأیید‌‌‌‌‌‌‌ شده توسط پزشکان متخصص دکترتو

خوراندن شکر زیاد به کودک مانند آب میوه های رقیق نشده که موجب افزایش گاز روده کودک و دل درد میشود.

همراه با رشد نمودن کودک، خوب است او را به انجام فعالیت‌هایی که موجب صدمه دیدن پوسته او نمی‌شود، تشویق نمایید.

اول چه دیدید؟ نتیجه این تست شخصیت، حتما شما را هیجان زده خواهد کرد!

این مقاله را هم بخوانید:  چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم؟

بیماری پروانه‌ ای یا اپیدرمولیز بولوزا یک بیماری ژنتیکی نادر است که پوست را چنان شکننده می‌کند که با کوچک‌ترین تماس ممکن است پاره شود یا تاول بزند. کودکانی که با آن به دنیا می‌آیند «کودکان پروانه» نامیده می‌شوند زیرا پوست آنها مانند بال پروانه شکننده است.

Report this wiki page